مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 21:202020-12-27بين الملل

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 7 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در زمان حاضر تنها افراد 2 تابعیتی( ایرانی، عراقی) با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی می توانند از مرز مهران تردد کنند.

وی افزود: تا این لحظه مراودات تجاری از مرز بین المللی مهران در جریان است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد؛ بر اساس اعلام نظر مقامات مسوول عراقی هیچ گونه مشکلی در خصوص فعالیت تجاری در مرز بین المللی مهران با کشور عراق وجود ندارد.

صنوف آلاینده شهر سرابله ساماندهی خواهند شد روح الله پری زاد شهردار سرابله گفت: انتقال اصناف آلاینده به خارج از محدوده شهرها به یکی از مهم ترین استراتژی های اتخاذ شده در شهرها مبدل شده است که ساماندهی و انتقال این صنایع به خارج از محدوده شهر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: در این راستا مجموعه شهرداری سرابله بنا دارد بعد از اجراء و ساماندهی موفق پارکینگ ماشین آلات سنگین سطح شهر نسبت به اجرا مجتمع صفوف آلاینده در موقعیتی مناسب و شرایطی ایده آل اقدام کند.

پدافند غیر عامل برنده ترین سلاح در تقابل با شرایط تحریمی و هر ساله شاهد تردد روان میلیون ها زائر از مرز بین المللی مهران به عنوان یکی از امن تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام